Drömljus

God morgon alla! Ida gvar det lite som mitt i natten när klockan ringde! Men innan dess drömde jag att jag var i Usa och shoppade loss. Vilken härlig dröm ;)
 
Igår var jag coh Sara i stan. Jag skulle prova den där jackan från HM jag visade för någon dag sen. Inte lika snygg eller bekväm i verkligheten. Det det bidde ingen shopping. Efter affärerna gick vi en runda på stan. Det är Drömljus just nu i Hbg. Massa ljus och grejor. Vi skulle bla gå in i Drömtunneln men det var kö så det struntade vi i. Vi gick i stället till Haket och åt kebabtallrik!
 
Innan jag somnade tittade jag på Top Model Sverige. Måst ebara klaga lit epå hon Caroline som är programledare Sååå stel! När hon ska prata går det såååå långsamt och här inte alls naturligt. Tacka vet jag Tyra Banks! hehe

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0