Home Sweet Home..

Vi kom hem sent igårkväll. Flyget gick 18:45 från Ljubljana och efter en väldigt guppig, svängig och hoppig landning så landade vi kl 20:40 precis i tid på Kastrup. Jag vart livrädd vid landningen när det blåste så mycket! Lilleman däremot sov sig genom hela resan. Han somnade 5 minuter efter take-off och vaknade när vi taxade på väg tillbaka till gaten =)
 
Vi flög med Adria och måste säga att de var väldigt bra! Flygplanen var små, på vägen dit fanns det 86 platser och på vägen hem var planet ännu mindre med ca 45 platser, vi satt på rad 11 som var näst längst bak! Men det var faktiskt väldigt bra med utrymme ändå. Sen var det trevlig personal och gratis dricka =)
 
 
Lillen verkar väldigt glad över att vara hemma och mannen och hundarna blev så glada att se oss =)
Han sov hela natten i sin egen säng och vaknade inte förrens 7.30 Så jag känner mig utvilad.
 
Jag har redan packat upp våra väskor, nu återstår det att tvätta kläder och lägga allt på plats!
 
/Selma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0