Irriterande!

Åhh vad jag blir irriterad! Jag har precis tittat på Top Model Sverige och måste säga att jag stör ihjäl mig på tjejerna och Caroline Winberg. För det första så är tjejerna så sura, ointresserade och otacksamma.
 
Det kom en känd människa av något slag (haha) och skulle lära dom lite om intervjuer. Under tiden hon pratar HÄNGER alla tjejer i soffan och ser totalt ointresserade ut. Sen när det är dags för uppgiften försöker dom inte ens utan går upp och gör uppgiften totalt utan inlevelse. Dessutom gnäller dom på uppgifter och likande!
Jag menar: Vem fan är ni? Dom är bara några tjejer utan erfarenhet som vill uppfylla sin dröm. Men om ni nu får denna chansen att jobba i USA med kända och framgångsrika personer borde man inte verkligen vilja göra sitt bästa då och verkligen anstränga sig!?
 
Sen har jag sagt det innan men säger det igen. Carolin är såå stel och såå tråkig att titta på!
 
På slutet kom iaf Janice Dickenson in som en frisk fläkt och var domare!
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: linda

Svenska top model suger! Ursäkta uttrycket men det gör verkligen det. Deltagarna lever verkligen upp till bilden av att vi skulle tillhöra en av världens tråkigaste människor! Såg programmet två gånger sen gav jag upp. Länge leve tyra banks topmodel säger jag bara!

Svar: Jag ANTM är bäst utan tvekan. Och nrä man ser Carolin inser man verkligen hur duktig Tyra är!
tanjaselma.blogg.se

2013-02-26 @ 08:55:24
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0