Massa gott

Då var det söndag igen. Idag har jag en sån där underbar slapp söndag. Gör allt och inget. Men absolut inget jag inte vill=)
Men låt oss börja med lördag kvällen. Vi var hela gänget hemma hos Sneza och åt god chilikyckling. Sen tittade vi på inspelningen från hennes 30 års fest. Som höll på att dö av skratt hela gänget!
Sen när vi ändå var igång och skrattade tittade vi på massa parodiinspelningar på Youtube. Var inte hemma förrän vid efter 12 någon gång. Mycket trevligt!
 
Tillbaka till söndagen. Vakande och gjorde pannkakor sen tog vi en lång promenad i solen. Skönt! Nu ska jag ge mig ut i köket och baka och laga massa mat. Har äntligen lyckats hitta lakritspulver så det blir en massa bak med lakritssmak. En hel del experimenterande också så vi får se hur det smakar!
 
Njut av er söndag allihopa!
 
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så en riktig skön söndagen ska va:)

2013-02-03 @ 16:33:47
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0