Onsdag

Då var onsdagen också snart slut. Sandra kom hit direkt efter jobb idag. Vi har suttit och snackat lite. Men innan dess gjorde jag lasagne. Den blev supergod måste jag säga!
Vet inte riktigt hur jag ska spendera resten av kvällen. Det blir väl soffan som vanligt ;)
 
Drömmer mig bort till Florida och Miami väldigt ofta på sista tiden. Saknar värmen, shoppingen och atmosfären. Är det för tidigt att redan börja planera en resa inför nästa vinter? hehe
På tal om värmen så har affärerna börjat få in badkläder. Hittade denna bikinin på Charlotte Russes hemsida. Sååå snygg med kedjorna och den gröna färgen ser jag väldigt brun ut i ;) Fast den känns mer som en "va snygg i"-bikini än "ligga och sola i "-bikini.
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: linda

Wow vilken snygg!

2013-02-14 @ 23:54:22
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0