Dags att rensa garderoben?

Igår hann jag inte blogga innan jag somnade. Var så trött att jag somnad på väg hem från jobb, åt lite när jag väl kom hem och sen somnade jag. Har sovit hur många timmar som helst, ändå vill jag bara sova mer. Är för gammal för att resa mellan tidszonerna sådär! haha.
 
Idag kommer Selma och Martina hit på lite fika och lite skvaller. Ska bli trevligt, dvs omjag inte somnar! haha
 
Måste bara visa en bild förresten från när vi åkte airboat och en krokodil simmade upp precis sidanom båten! Hade inte dom bilderna i datorn när jag bloggade den dagen så ni får se bilden nu. Det var rätt häftigt och lite läskigt! hehe Ser ni den?

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0