Kulturkrock

Helgen är här! Igår somnade jag vid 8. Men innan dess hann jag googla rundor lite angënde HockeyVm och Eurovsion.
Som ni vet vid det här laget är jag ett stort hockeyfan. Som ni kanske inte vet spelas hockeyVM i Sverige i år igen. Detta året är jag jättesugen på att se finalen, även om Sverige inte skulle vara med.
Som ni säkert också vet så hålls Eurovision också i Sverige i år. Och så klart är allting under samma helg!
Det hade varit kul att se Eurovision för det är Once in a lifetime ungefär men det är ju hockeyVm också.
Så nu står jag inför ett litet dilemma. Eurovision eller Hockey?
 
Tror att det lutar åt hockeyn...Tänk om Sverige kommer till final och så sitter jag i Malmö och tittar på Eurovision...Då hade jag nog fått lite ångest! hehe
 
 /Tanja
 

Kommentarer
Postat av: sara

Svårt val...jag hade nog valt eurovision..

2013-01-27 @ 13:36:50
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0