Ljubljana - Maribor - Zagreb

Om en månad åker jag och lilleman, tillsammans med min mamma ner till Slovenien för att hälsa på familjen där, samt för att fira min mormors 90 årsdag!! Ska även passa på att hälsa på mannens familj i Zagreb. Mannen följer dock inte med för han ville spara sin semester och det förstår jag! Så det blir en mysig semester med mammsen! Min syster kommer också dit från USA och joinar oss!
 
Det var några år sedan jag var nere på vintern, det är så underbart fint där på vintern!
Vi ska även passa på att spendera en dag i Sloveniens huvudstad, Ljubljana. Det är dit vi flyger och vi är så sällan där så det blir kul!
 
 
Vackra Maribor!!
 
/Selma
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0