Storm ??

Igår utfärdade dom stormvarning för södra sverige. här i nordvästra skåne skulle det dra in under natten/morgonen. Visst det blåser jättemycket ute, men vet inte om jag skulle kalla det för storm? För nåt år sen hade vi verkligen storm, då blåste tillochmed 2 takpannor av!
 
Anyways. Har hunnit plocka undan och dammsuga nedervångingen redan. Nu sitter lillen och leker lite och jag passar på att blogga och ta mig en kopp kaffe! Vi hoppade över öppna förskolan idag. Har sett att det är några i byn som har fått kräksjukan och jag vill inte riskera det med lillen. Jag vet att han såklart kommer få det nån gång! men just nu tycker jag jag kan göra mitt bästa för att han ska slippa kräka non stop!!
 
Nu ska lillen snart sova lite och jag tänkte gå igenom min garderob för att hitta nåt att ha på mig på festen den 9e. Det är konstigt, häromdagen så hade jag såå mycket kläder att organisera! men nu... inga!! Funderar på att kanske köpa en fin top? att ha till jeans.. Får se!!
 
 
/Selma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0