The Mob Doctor

Måste bara tipsa er alla om serien The Mob Doctor. Skrev ett inlägg om det som inte var så positivt när första avsnittet sändes. Men nu har jag verkligen ångrat mig. Denna serie hamnar högt upp på min topplista! Tyvärr blev det bara 13 avsnitt sammanlagt då serien inte fick så stor respons och lades ner. Men serien fick iaf ett bra och ordentligt avslut!
 
Serien handlar som sagt om Dr Devlin som blir indragen i Chicagos maffia. I varje avsnitt finns det vanliga sjukhusfall som man ser i tex Cityakuten och sen finns det maffia biten.
 
Första avsnittet var som sagt inte så bra. Det tog några avsnitt att komma in i alla maffiafolk och vilka kopplingar alla hade med varandra. Men som sagt serien blir bara bättre och bättre och dom 2 sista avsnitten var riktiga nagelbitare!
 
Se den!!
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag förstår inte heller hur den kunde läggas ner! Jag ger alltid en serie några avsnitt innan jag slutar se på den, men jag antar att väldigt många inte gör det, för den var ju lite seg i början. Men sista halvan av säsongen tycker jag var riktigt bra!

2013-01-28 @ 11:36:42
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0