Baby Daddy-inspelning (Dag 22)

Igår var det äntligen dags, ännu en sak jag längtat efter!

Som ni vet är jag ju lite galen i seier, hehe. Innan vi åkte hade jag bokat biljetter till inspelningen av Baby Daddy här i LA,.

Tyvärr fick man inte ta några kort alls så detta kommer blir ett bildlöst inlägg...

När vi kom dit och hade parkerat checkade vi in och blev uppställda i led i CBS-huset. Sen fick vi gå bort till inspelningsplatsen. Har ni sett hur det ser ut på inspelningsplatser? Man går förbi en sån stor hangardörr typ? Sen fick vi gå in och sätta oss och som utsikt hade vi hisshallen, lägenheten, balkongen och Bonnies lägenhet. Fast utan en vägg så man kan se in så klart;)

Vi fick se när dom spelade in avsnitt 2 av säsong 3, som hette The Lying Game.

Sen började skådespelarna att göra vad dom skulle och då kunde vi titta på dom och sen fanns det TV-apparater där vi kunde se hur det filmades. Så klart skulle vi alla skratta riktigt högt och ooohh:a och åååhh:a oss igenom showen. Det var faktiskt kul!

Varje scen filmades flera gånger och delar av vissa scener filmades hur många ggr som helst. Det var inte lika lätt att skratta spontant femte gången. Så mellan scenerna och när skådespelarna skulle sminkas och fixas till hade vi en ståupppkomiker som drog skämt och som höll stämningen uppe.

Detta var riktigt kul och hade jag varit här längre hade jag lätt gå på fler inspelningar!  Jag var riktigt imponerad av skådespelarna också, dom var väldigt duktiga! Det var kul att se en scen göras, sen hörde man hur regissören sa något tex dra ut på ordet "don't", sen när dom filmade igen så gjorde alla exakt samma sak fast dom drog ut på ordet "don't". Det var kul att se alla små nyanser och att dom kunde göra så stor skillnad på en scen!

Skådespelaren som spelade Bonnie improviserade rätt mycket, hon är verkligen rolig! Kul at se sen vilka av hennes skämt dom använde i slutändan. Ska bli kul att se hela avsnittet på Tv överhuvudtaget. Tänk att man har sett när det spelades in liksom!:)

 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag är riktigt avundsjuk på din resa haha! Jag har helt missat att Baby Daddy får en till säsong, men det är jag glad över! :)

2013-07-28 @ 23:36:46
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0