Flaggstaff och Las Vegas (Dag 5)

Dagen började med en extra tur till Grand Canyon. Det var så fint där och vi hann inte titta på så mycket dagen innan så vi åkte dit igen.
Eftermiddagen spenderades i Flaggstaff. En liten mysig stad där vi promenerade i gamla stan, shoppade och åt dom där goooda hamburgarna..
Sen var det dags...att bege sig till Las Vegas med en tur inom Hooverdammen. Det var nog den mest effektiva turen någon någonsin tagit. 10 minuter sen var vi färdiga! hehe Vi hade så bråttom till Las Vegas!
 
 

Vi kom äntligen fram till Vegas och vårt hotell The Mirage vid 8 på kvällen. Vårt hotell ligger mitt på The Strip, mittemot ligger vår favoritrestaurang och det superfina hotellet The Venezian, ett hotell som föreställer Venedig.
 

 

Nu när vi är Vegas så kommer vi så klart gifta oss här! Om mindre än 12 timmar kommer vår limousin, plockar upp oss och kör oss till kapellet. Ska bli väldigt spännande och jag börjar faktiskt bli lite nervös!=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt, som på film:) Grattis till er!

Svar: Jag det var verkligen som på film! En underbar dag verkligen:)
tanjaselma.blogg.se

2013-07-10 @ 18:04:42
Postat av: Tova Bergqvist

åh va kul! jag ska till las vegas den 17 augusti och stannar i 10 månader då! :)

Svar: Va roligt. Tror verkligen du kommer gilla det=)
tanjaselma.blogg.se

2013-07-10 @ 20:35:33
URL: http://usatova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0