Santa Monica Pier (Dag 3)

Igår var det söndag och dag 3 för oss på vår resa. Vet inte riktigt vad vi gjorde för vettigt igår egentligen. Vakande kl4 klarvaken och kunde absolut inte sova vilket resulterar i att jag var helt slut på kvällen sen. Det här med att vara jetlagged är inte lät hehe.
 
Iaf så var vi och shoppade lite snabbt igår. Kanske inte ska kalla det shopping för jag köpte ingenting. Kan ni tänka er? Sen sov vi faktiskt middag innan vi åkte till Venice Beach. Vi stannade bara en halvtimme för när vi kom dit var det inte alls lika fint väder som här i Santa Monica, konstigt nog. På Venice Beach var det riktigt mycket folk, lite för mycket för  min smak tror jag. Får ge det en chans till, det dåliga vädret kanske har något med min negativa syn att göra ;)
På kvällen åkte vi in till Santa Monica Pier. Det såg ut precis som i filmerna!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarasara

Fick klockorna idag, min passa inte:(:(:(

2013-07-08 @ 19:20:21
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0