Midsommar hos mamma

Igår var det Midsommar och det firade vi hos min mamma med god mat,öl, sommarväder och spel.
Vi kom dit redan vi 4 och då skulle männen starta grillen och börja grilla. Men ni vet hur det slutar? Vi kvinnor måste göra allt! hehe
Efter maten spelade vi lite kubb. Sen började vi faktiskt frysa lite så vi gick in och spelade TP inomhus istället. Det spelet är verkligen svårt med totalt meningslösa frågor ibland. Tacka vet jag När och Fjärran!
 
Idag väntar Midsommarfest/Inflyttningsfest hos Detti! Ska fakstikt gå och sova en stund till tror jag så jag är pigg och glad ikväll!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarasara

Så fina skor du har:) Och så bra det matchade skjortan! Ses i morgon:)

2013-06-22 @ 13:46:01
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0