Helgen är över

God morgon god morgon! Stressigt värre. Har precis slängt i mig frukosten så att jag hinner blogga innan jag måste borsta tänderna! hehe
Helgen var slut och det är måndag igen. Det har varit en lång helg med massa aktiviteter. Lördag kväll var vi alla hemma hos Selma och åt och tittade på Melodifestivalen. Jag hejade på Ulrik Munter.
Igår åkte jag hem till Sara vid 11. Där plockade vi fram kakor och hade The Lying Game-maraton. Eller vi hann bara med 4 avsnitt! Väl hemma igen kom Ann-Marie på besök. Vi har fortfarande inte lyckats få ihop en dejt sen jag kom hem från Miami. Så det var verkligen på tiden!

Nu väntar jobb hela dagen. Ha en bra måndag!
 
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0