Pedikyr och Fika

God morgon! Detta inlägget skulle kommit igår egentligen. Men jag somnade! Skulle bara titta färdigt på lite serier först och sen gå och blogga men så blev det visst inte.
 
Iaf så staratde dagen tidigt igår med att jag mötte upp Sara i stan. Solglasögonen var redo i väskan och vårjackan var på. För nu är det ju ändå vår eller hur? Tji fick vi. Det blåste och regnade och var svinkallt! Något mysigt var iaf att vi skulle gå och få pedikyr. Sen gick vi vidare och fikade lite snabbt. Hemma igen var det då dags för serier som jag sen somnade till hehe.
 
Idga är det en ny dag och idag är det fika hos Detti som gäller. Solen skiner lite nu så hoppas den håller i sig. Då ska jag gå en promenad tänkte jag!
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0