Shopping!

Godagens! Hemma igen och snart är det dags för Top Model.
Planerna efter jobb idag gick inte riktigt som jag hade hoppats. Hatar att vänta och gillar inte att behöva ha tålamod! haha vill gärna att allt ska hända direkt och så som jag vill annars blir jag sur och irriterad!
 
När jag kom hem väntade ett paket från AmiClubWear på mig i hallen så då blev jag på bra humör igen. 4 toppar och ett par stövlar. Visar upp allt senare. Ska nog ha något av det på mig på fredag...
Under tiden får ni se lite annat jag shoppat på sista tiden. Vaxade byxor från BikBok i typ någon sorts /petroltealfärg. Speciell men jag gillar den iaf!
Är det någon annan än jag som märkt hur extremt varmt eller kallt det blir i vaxade byxor? Hade ett par på mig när jag festade en gång och det kändes som mina ben höll på att brinna upp! Sen när jag hade dom när det var kallt blev bena till is. hehe i-landsproblem?=)
 
 
/Tanja


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0