Sönder..

Mid dator har gått sönder!!! Jag misstänkte att detta skulle ske, så jag la över alla fotografier och sånt på en extern hårddisk som tur är!! Lite bilder jag hann jag inte föra över bara... Men vi håller tummarna för att den går att laga. Tur att mannen har en dator också som jag kan använda. Kommer även ta med denna på resan så jag kan uppdatera er läsare om våra äventyr =)
 
Idag är det ÖF som gäller på förmiddagen och i eftermiddag ska jag städa lite hemma och packa lite också.
 
Imorgon ska jag jobba. Jag har inte jobbat sen augusti förra året så det ska bli både kul och jobbigt att gå och jobba, men det är ju bara imorgon, sen ska jag inte jobba förrens sommaren, då jag ska jobba lite extra.. Sen till hösten kommer jag börja jobba ca 75%.
 
Slänger in en bild på oss när vi var i USA sommaren 2011 och längtar tills vi ska stå på samma ställe igen, fast denna gången med vår lille älskling, Jacob!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0