Ullared och tjejmiddag

Söndag morgon och huvudet värker fortfarande. Har haft huvudvärk sen i torsdag. Lite jobbigt! Men man kan ju inte låta lite huvudvärk hindra en så jag har hunnit med en hel del i helgen. I fredag var vi hemma och mös lite med Cheez Heartz i soffan och en ny serie att titta på.
På lördag morgonen bar det väg till Ullared. Jag och Detti var mycket effektiva och var hemma igen redan vid halv 3. Köpte några klädesplagg och lite annat. Visar uppp sakern ai outfits sen som vanligt ;)
Igår kväll fyllde Sandra och Sara år. Dom bjöd på tacos och chokladmouse. Mmm. Egentligen var det tänkt att vi skulle gå ut efter men jag bangade faktiskt. Var trött och hade ont i huvudet. En annan gång!
Idag är det söndg och vi får se vad denna dagen bjuder på. Sol och fint väder verkar det iaf vara om man tittar ut!
 
Kolla vilka coola skokartonger dom hade! Kostade bara 10 kr styck också. Jag var såååå sugen på att köpa dom men insåg att jag inte hade någon användning för dom. Har ju alla mina skor på hyllor. Det som slutligen avgjorde beslutet var att dom var bara 10 cm höga. Mina klackar hade inte ens fått plats! Haha
 
/Tanja
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

vad coola:)

2013-03-18 @ 06:33:32
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0