Vagn byte..

Jag köpte en sulky (BabyTravel Bangkok) i slutet av december för att kunna ha med på resor, speciellt flygresor. Men när vi väl skulle resa så var den fortfarande för stor. Så inför USA resan om ca 14 dagar har jag nu sålt den och köpt en annan. det blev en paraplysulky denna gången, mer bestämt: Chicco Liteway.
 
Jag fick sms innan om att den finns att hämta ut, så imorgon efter vi har varit på ÖF så ska vi bort till affären och hämta ut den =)
 
 
 
 Denna ska tydligen vara den bästa paraplysulkyn enligt lite olika tester, dock kommer jag sakna mugghållarna på den andra vagnen..
 
Någon annan med erfarenhet av denna chiccon?
 
/Selma

Kommentarer
Postat av: Sara

mugghållare går ju att fixa, det finns säkert såna universal:)

2013-03-14 @ 06:21:43
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0