Glutenfri öl

Igår satt jag förberedd i soffan för att titta på Sverige -Kanada. Helt plötsligt blev jag riktigt sugen på öl. Som glutenintolerant får man inte dricka öl. Men när jag var på systemet för ett tag sen hittade jag glutenfri öl. Jag var inte säker på om jag skulle tåla det och jag har inte haft någon chans att testa. Vill inte testa en kväll när vi ska ut och blir inte sugen på öl så ofta hemma i soffan bara.
Men så igår var det då dags. Drack öl medans Sverige förlorade och jag blev inte dålig efter!
 
Så glutenfri öl komer att drickas fler gånger!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att du gillade den:) Jo de var nya toppen jag hade i går o nya ringen:)

2013-05-11 @ 16:05:10
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0