Nya diadem

Tiden går såå snabbt! För 2 sekunder sen var hon 10 i 6, nu är hon 20 över. Stressig stressig! Ska iväg på koferens idag ju så har en massa som ska packas ner.
Fick iaf ett litet paket på posten igår. Nya diadem med flätat "hår". Är inget stort fan av diadem men tycker dessa är snygga. Nu var det bara ett problem. Det var ingen sygg färg! Den är alldeles för rödbrun. Hade ett innan i perfekt färg men det gick sönder, därför jag fick beställa nya. Tror ni att man kan färga "håret"? Så det blir samma färg som mitt eget? Jag ska iaf ge det ett försök nästa gång för kommer ändå inte använda dom nu när det är fel färg liksom.
Nu måste jag snabba mig. Ska försöka uppdatera under helgen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Blomqvist

Vart kommer dom ifrån? :)

Svar: köpte dom i någon internetbutik som hette A Lotta Love typ. Googla det :)
tanjaselma.blogg.se

2013-06-06 @ 09:57:19
URL: http://bexonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0