Vm-guld

Grattis Sverige till VM-guldet!
Tittade på matchen tillsammans med pappa och bror igår. Hade dekorerat lite för mer VMkänsla här hemma. Tänk att Sveigre tog guld. Undra hur många som trodde de under deras första matcher. Det blev såklart en senkväll igår. Tittade på medaljutdelning och allt också. Sen var jag helt uppspelt så kunde knappt somna.Det skönaste med att både VM och Eurovision är slut nu är att jag äntligen får sova! haha jag är inte van vid att lägga mig så sent som det har blivit dessa veckor.
 
Vet ni vad jag har insett förresten? Min Sverigetröja för otur med sig. Sverige har förlorat alla  matcher som jag har tittat på när jag haft tröjan på mig. Den är köpt i Tjeckien, dom måste satt en förbannelse på den eller något...Hade den på mig i början av matchen igår, då gjorde Schweiz första målet. Sen tog jag av mig den och då vände det. hehe Tog på mig den igen dom sista 5 min när Sverige ledde med en massa mål. Så nu hoppas jag att vinsten smittade av sig på tröjan ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - En blogg om tv serier

Jag kunde inte heller sova efter matchen igår. Men det var det värt! Dock ska jag lägga mig tidigt ikväll! :)

2013-05-20 @ 10:44:46
URL: http://www.seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0