Utan vatten

God dag! Som ni kanske vet så får vi här i Helsingborg just nu inte dricka vårt vatten från kranen utan att koka det först. När något sånt händer inser man hur bortskämd man är och hur man tar rent vatten för givet!
Bara en sånn sak som att borsta tänderna är ju lagom omständigt utan kranvatten. Under min 2minuters borstning satte jag på vattnet 3 gånger rent automatiskt. "Nä just det, måste hälla från flaskan!"
Igår innan jag hann koka upp vatten och ställa in i kylen blev jag ju så klart extremt törstig och sugen på vatten!
Försökte kköpa flaskvatten igår på väg hem från jobb men resten av Helsingborg hann före mig, då allt vatten var slu ti alla affärer jag var!
Detta ska hålla på till på torsdag! Tacka vet jag rent vatten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0