Dagens misstag

Nu ska ni få höra på Dagens största misstag. Satt i soffan med min nya chipspåse innehållandes Dillchips. Öppnade den och började äta. Zappade lite mellan kanalerna och där visades ju 2 Broke Girls. 4 avsnitt i rad. Nu hade jag att göra. Skrattade åt Caroline och åt chips samtidigt. Helst plötsligt tittar jag ner i chipspåsen och den är nästan tom! En 300gamspåse!
Jag har mått illa nu i flera timmar!
Dagens läxa. Häll upp lite chips i en skål så du ha kontroll på hur mycket du äter! haha
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia - En blogg om tv-serier

Det misstaget har jag gjort många gånger haha! :)

sv: jag håller helt med dig, många gånger kan jag vara så nöjd efter att Arrow avsnitt att jag nästan kan tro att jag skrivit serien själv haha :) Det som jag vill ha nu är Oliver och Felicity :)

2013-10-20 @ 22:10:56
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0