Flickorna Lundgren på Skäret

Idag har varit en lååång dag och jag har gjort hur mycket som helst känns det som. Åkte iväg vid 12 till Flickorna Lundgren på Skäret för att fika lite. Vi fick presentkort där i bröllopspresent av moster Pia så det utnyttjades idag.
Vi drack deras goda hemma gjorda flädersaft och pengarna räckte till och med till en flaska att ta med hem. Supermysigt!
På hemvägen körde vi lite fel. Igen haha! Vi kom till någon skördefest på någon gård där vi köpte en massa tomater och lite frukt. Så det var inte så hemskt att köra fel ändå ju:)

Jag har också hunnit med att laga mat och gå en lång promenad med Sandra. Nu ska jag nog sätta mig i soffan lite och äta chips som inhandlades på gården.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helin Sherif

Åh va fin du är :)

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir:)
tanjaselma.blogg.se

2013-09-08 @ 20:56:15
URL: http://helinsherif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0