Rensat

God morgon! Är väldigt stressad här hemma. Glömde ställa klockan så jag försov mig men jag var bara tvungen att blogga om gaderobsrensiningen igår. Som vi höll på . I 5 timmar! Då sorterade vi bara bland kläder, väskor och skor. Vilket skulle behållas och vilket skulle slängas/säljas? Det var mycket grejor! Ni vet ju, desto mer plats man har desto mer grejor har man. Mammas gaderob är vääääldigt stor! Vilket betyder att hon hade väldigt mycket grejor! haha
På söndag ska jag dit igen och då ska hela gaderoben organiseras om. Nya hyllor, nya förvaringslådor och förhoppningsvis ska vi få till det riktigt bra med hennes skor. Ska bli kul!
 
Vi började lite smått med linnen...
Sen koftor...
Sen kavajer...
Så var det dags för skor...
Sen fick mamma ångest för allt hon samlat på sig genom åren...
Slängas/säljas högen!
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Hästhuvudet gillade jag.

2013-09-11 @ 09:51:45
Postat av: Britt.

Hahaha.... Gud, vad hemskt Martina! Du måste ju uppge att det var vissa kläder ända från 80-talet! När vi hitta dom höll ju du på att dö :)
Sen var där ju kläder som "Gå ner 10 kg" och kläder som "Gått upp 10 kg" Du är välkommen på söndag igen!

2013-09-11 @ 11:58:41
Postat av: Anonym

Jag tycker det kan vara roligt att städa garderoben och fixa lite med kläderna haha

Svar: mm det är jättekul tycker jag=)
tanjaselma.blogg.se

2013-09-11 @ 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0