Babyshower

Idag har varit en underbar dag. Idag blev jag överraskad med en BabyShower. Kom hem till Detti och där sitter alla mina vänner i den skinande solen.
Dagen bestod av god mat, roliga lekar och en massa baby- och förlossningsprat!
Tack alla som ställde upp och tack alla som planerade detta. Vilken tur jag har som har så underbara vänner!=)
 
Första leken: Klipp ett snöre som passar runt blivande mammans mage. Alla klippte snören som var hur långa som helst! Hallå så stor är jag inte? haha
Gruppbilden fick tas i två omgångar då folk kom och gick.
Presentbordet och öppning av alla fina presenter. Tänkte fota alla ordentligt sen och lägga upp.
Så klart måste man gissa "bajset" när det är babyshower.
Temat för dagen var djungel och apor. En massa apor.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad kul!! Alltid skoj att umgås med sina vänner och ett extra plus att få öppna presenter :)

Svar: Ja det var en väldigt rolig och mysig dag=)
tanjaselma.blogg.se

2014-04-26 @ 21:43:25
URL: http://sockerbitensnyavardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0