Hormoner

Har varit lite stolt och mallig över att mina hormoner har varit under kontroll hittils. Men vär vi byggde möbler för någon helg sen gjorde jag något som inte var likt mig. Det måste ha varit hormonerna som spökade!
 
Min man fick bygga alla möbler medan jag tittade på vilket jag inte tycker är jättekul. Jag älskar att bygga IKEA-möbler men magen sa ifrån som vanligt.
 
Efter en stund tänkte jag att jag iaf kan bygga lådorna som ska vara i sängen. Det var små delar och jag kunde sitta på samma ställe utan att behöva röra mig för mycket. Men när det var dags att sätta på botten på lådan upptäckte jag att jag hade byggt ihop den fel.
Jag blev jätteledsen och började gråta. Kände mig superdum och var så förtvilad över att jag inte ens kan bygga IKEA-möbler längre!
 
Inte riktigt likt mig. Kan bara skylla på homonerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0