I-landsproblem

Fick hem mina underbart snygga skor från Nelly förra veckan. Beställde ett par i 37 och ett par i 38 för jag har strlk 37,5 så jag ville vara säker på att dom skulle passa.
Nu till dilemmat. Strlk 37 är lite tighta men sitter så otroligt snyggt! Strlk 38 är lite stora och sitter inte alls lika snyggt. Dom är större liksom. (Duuh).
Så ska jag behålla 37 som är lite tighta och hoppas på att dom töjer sig. Gör dom inte det kommer dom inte vara sköna. Eller ska jag behålla 38 som sitter bättre men inte lika snyggt?  Då är risken att jag inte gillar dom och inte använder dom. I-landsproblem eller vad?=)
 

Kommentarer
Postat av: sara

Hmm svårt det där du...men jag tror du ska köra på 37 å hoppas dem töjer sig!

2014-04-14 @ 19:46:35
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se
Postat av: Anna

Ta 37orna för de kommer väl töja sig lite kan jag tänka mig. Annara ger du dem till någon som kan töja dem lite till dig :D

2014-04-14 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0