Mjölk - en räddare i nöden

Det finns en sak jag inte har kunnat leva utan under min graviditet. Mjölk! Den har räddat mig många nätter. Har vaknat och druckit möljk nästan varje natt under graviditeten.
 
I början vaknade jag av att jag var hungrig och mådde illa. Ett glas mjölk senare somnade jag lätt om igen.
Ett tag vakande jag varje natt med halsbränna. Ett glas mjölk senare och allt var bra igen.
På senaste tiden har jag inte kunnat äta utan att må illa, vilket har resulterat i att jag äter mindre än innan men dricker ännu mer mjölk!
 
När vi sov på hotell när jag var i v 29 vakande jag på natten (enligt min dygnsrytm, egentligen var nog klockan inte mer än 11) och mådde illa och hade halsbränna. Försökte somna om men började få lite smått panik efter en stund. Jag behövde ju min mjölk! Min snälla man fick springa ner till Burger King och köpa till mig. Sen kunde jag lugnt somna om igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0