Vilken dag!

Vilken dag det har varit idag!
 
Hade en picknick-dejt bokad med Sara och våra små älsklingar i stan i förmiddags men vädergudarna ville annorlunda. Sekunden jag kliver av bussen öppnar himlen sig och samtidigt får jag ett sms från Sara att hon blir 30 min sen. Jag springer in på Knutpunkten för att skydda mig från regnet. När jag sitter där börjar det närma sig mat-tid och jag känner inte mig så sugen på att amma på ett fullt Knutpunkten. Tar mig bort till Biblioteket där Sara möter upp mig. Sen sitter vi och pratar massa bebisprat och ammar i skift!
 
Väl hemma vaknar D och är på vääldigt dåligt humör, vilket har hållt i sig hela eftermiddagen och det pågår fortfarande!
Jag håller tummarna för en bättre dag imorgon helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0