Bebiskläder

Var ju i Ullared för ett tag sen och shoppade massa bebiskläder.
 
Det första jag såg när jag kom upp på barnavdelningen var att redan från strlk 50 var kläderna indelade i flick- och pojk. Bara rosa klädställ eller typ blå klädställ. Blev lite deppig faktiskt!
 
Lyckades i af hitta lite neutrala saker. Har nästan bara köpt i strlk 50/56 för jag känner mig själv och så fort bebisen är född kommer jag vilja köpa flick-och pojk så då är det onödigt att köpa neutrala när jag ändå bara kommer handla mer sen. Jag försökte också köpa saker så det blir lätt för mig att mixa och matcha för som min mamma sa: "Matchar det inte kommer du ju får svår ångest."
 
Här är iaf några av dom fina saker som fick följa med hem. (Köpte vanliga vita och svarta bodys och byxor också men behöver ju inte fota dom)
 
Små söta sköldpaddor...
I love mummy & daddy...
Orkade inte packa upp dessa söta små giraffer ur påsarna!
Köpte jeans i olika strlk. Bodyn är från Lindex och jag är helt kär i den!
Mormor fick också välja ett sätt. Jag är själv inte så förtjust i Pippi-mönstret.
Ännu fler giraffer.
 
Köpte ett par saker i lite större strlk.
 
Det ändå jag nu måste införskaffa nu är någon kofta/tjocktröja som är neutral och matchande. Man vet ju aldrig med den svenska sommaren!

Kommentarer
Postat av: Sara

super söta kläder:)

2014-02-10 @ 06:46:14
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: britt

Ohhh... så gulligt. Längtar att se det lilla/lille livet <3

2014-02-10 @ 07:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0