Bebissaker

God morgon! Har inget speciellt att säga så jag lägger upp ett inlägg med bebissaker istället.
Shoppingrundan till Ullared var väldigt lyckad. Har delat upp all shopping i 2 delar. Saker och kläder. Här kommer inlägget om sakerna jag köpte. Har bara köpt det nödvändigaste, väntar med saker som tex babygym tills jag vet kön!
Inlägg med kläderna kommer också upp så småningom:)
 
Filtar av alla dess slag. Blev rätt kär i djurfilten!
Barabapappa-täcke och kudde till vagen och en söt liten ank-badcape.
Grå badbalja så den passar in i badrummet ;)
Tänkte inte köpa vagnshänge egentligen för jag ville vänta men såg dessa söta små kaniner och kunde inte låta bli!
 
Något jag inte köpte som jag behöver direkt när bebis kommer är sängkläder, babynest, alla badoljor och babykrämer, nagelsax. Kan ni komma på något mer?
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Varför köpte du inte det i ullared för då?:P

Svar: För att det inte fanns något jag va nöjd med. dööh=)
tanjaselma.blogg.se

2014-02-04 @ 12:25:56
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: Marita

Blöjor är en fördel att ha.

Svar: Jo det vet jag. Tog de som en självklarhet därför jag inte skrev ut det=)
tanjaselma.blogg.se

2014-02-04 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0