Ullared!

Jag har gjort det igen! Jag och mamma var i Ullared idag. Skulle åka imorgon egentligen men nu gick ju Tre Kronor vidare till final så det fick bli idag istället.
Var egentligen bjuden på 3-års kalas idag hos Sara men fixade och trixade lite så jag kunde komma tidigare. Mutade Sara med att jag hade städat ur min smyckeslåda ;)
Köpte iaf lite koftor och mammakläder till mig själv. Hittade mammamunktröjor och massa linnen. Perfekt!
Nått litet "detta kan jag ju bara inte leva utan"-köp blev det också så klart.
Ikväll tittar Detti förbi en runda efter jobb för lite tjejsnack!
Trevlig lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Marita

Då håller vi tummarna imorgon. Inte mycket folk där idag ser jag.

2014-02-22 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0