Var är mitt hem?

Idag är det söndag och jag är tröttare än tröttast. Hade en fikadejt med Detti men ställde in. Hela dagen ska spenderas antingen i soffan eller i sängen!
 
Igår däremot var jag pigg och glad. Vi var nämligen på teater. Var är mitt hem? hette den och var en monolog av en flykting från Bosnien, som flydde via Ryssland innan han och hans familj kom hit. Historien var riktigt berörande och han berättade på ett väldigt gripande sätt. Det var nog inte ett öga torrt i hela solongen. Mycket bra verkligen! Det var en engångsföreställning men jag hoppas det sätts upp fler gånger här i Skåne för dom som inte fick se den igår.
 
Efter teatern var vi på Utposten och åt hamburgare och snackade massa. Har ju inte träffat så mycket folk på sista tiden så det var verkligen behövhligt!
 
Kvällen spenderades framför Melodifestivalen. Flera gånger undrade jag varför jag ens tittade? Såå dåligt och jag kunde inte titta på Nour för hon skakade av nervositet hela tiden. Skämten var väl iaf lite roliga emellanåt.Hoppas det blir bättre!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Mellon var fruktansvärt dålig igår! Jag tycker inte heller att programledarna var särkilt bra. Sen tillhör jag dom som tycker att Både Danny och Ana Gina gjorde ett bra jobba förra året! Men hon som sjöng songbird var ju jätte duktig!

sv: Ja! jag gillade också att Roy blev en del utav teamet! :)

2014-02-02 @ 13:50:22
URL: http://seriebloggen.com
Postat av: Marita

Tyckte inte heller att melodifestivalen var nåt att titta på. Tänkte att jag nog börjar bli för gammal men om du tyckte desamma så är jag nog inte det.

2014-02-03 @ 07:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0