Jag är gravid

Ni vet hur jag brukar börja helgen med ett roligt skoinlägg? Inte denna helg. Denna helgen kommer invigas här på bloggen med ett annat sorts inlägg. Nämligen ett "Jag är gravid"- inlägg.
Jag har kämpat med att dölja det men nu är det officiellt. Jag är i vecka 18 och idag var vi på ultraljud. Det var en busig liten bebis som vägrade visa vilket kön den hade,men allt såg iaf bra ut!
Dessa 18 veckorna har jag mått bra. Knappt något illamående men en otroligt trötthet. Har sovit 12 av dygnets 24 timmar vilket har resulterat i lite tråkig blogg, tyvärr. Men nu blir det ändring på det:)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Stort grattis!!! Såå roligt :))

2014-01-03 @ 18:02:53
URL: http://selmeforsmalin.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis än en gång hihi:)

2014-01-03 @ 19:57:23
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: Nicole

:) vilken söt liten en! Nu får du bli bättre med att ta bilder på magen! ;)

Svar: Tog en bild idag!=) Så jag håller på att jobba på det hehe.
tanjaselma.blogg.se

2014-01-04 @ 10:56:37
URL: http://cormeum.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vad roligt! Grattis!!😃 sks bli ännu roligare att följa bloggen nu

Svar: Tack tack! Ska bli spännande=) Va kul att du gillar vår blogg förresten=)
tanjaselma.blogg.se

2014-01-04 @ 18:53:49
Postat av: Marita

Jättegrattis, du har ju varit fantastisk bra på att dölja det.

Svar: Ja en tjocktröja varje dag så har det döljt det mesta=)
tanjaselma.blogg.se

2014-01-04 @ 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0