Slovenien dag 1

Det var tufft att vakna tidigt i morse för att komma iväg till flygplatsen. Trots att vi tog det lugnt igårkväll (kommer ett inlägg om nyårsfesten) så kom jag inte till ro att somna förrän 01.30.. Sen vakna igen kl 06.

Men resan gick jättebra och snabbt.

min mormor verkar må bra, trots omständigheterna.

Jacob tyckte det va väldigt spännande när vi åkte ett litet propeller flyg mellan wien och zagreb. han skrattade och klappade händerna när vi lyfte. Men sen somna han kvickt. tydligen väldigt sövande ljud :)











idag ska jag minsann sova tidigt så nu när lillen sover ska jag kolla lite film och decka rätt snabbt tror jag :)

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0