Torsdag

God morgon täntke jag skriva men det är visst kväll. Märks det att jag bloggar mest på morgnarna?
I morse hann jag knappt starta datorn ens. Allt går som sagt väldigt mycket långsammare nu.
Egentligen ville jag bara titta in och säga att idag har det gått exakt 50% av min graviditet. Känns mycket stort måste jag säga! hehe
 
Sen ville jag passa på att ursäkta mig inför alla läsare som kanske tycker vår blogg bara handlar om graviditeter och bebisar nu för tiden. Har inte riktigt något annat att skriva om då jag mest jobbar,äter och sover. Hoppas ni står ut!=)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till halvtid! :)

Svar: Tackar så mycket! Kändes sjukt stort hehe
tanjaselma.blogg.se

2014-01-16 @ 17:30:31
URL: http://selmeforsmalin.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker det bara är roligt:)

Svar: Va bra! Men det är stor förändring mot vad jag brukar blogga om=)
tanjaselma.blogg.se

2014-01-16 @ 23:25:58
Postat av: Marita

Personligen tycker jag det är roligt att läsa om.

Svar: Det är roligt att skriva om. Det blir en bra dokumentaion mig för mig själv också=)
tanjaselma.blogg.se

2014-01-17 @ 09:22:14
Postat av: Line

Tack vad gulligt! känns iaf MYCKET bättre nu =) Trevlig helg!

2014-01-17 @ 10:54:16
URL: http://waitingforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0