Lite favoriter

Har ju som sagt hela D's garderob full med kläder i alla strlk från 50-86. Det finns vissa plagg som är favoriter som jag längtar efter att klä på honom. Ska inte längta för mycket dock. Alla säger ju att tidengår så snabbt och att man ska njuta så det planerar jag att göra!
 
Träningsställ: Detta matchande träningsställ har jag i 3 olika färger i en massa olika storlekar, inköpt i Ullared. Det är verkligen en av mina stora favoriter!=)
 
T-shirt: Inköpt på Next. Tycker texten på tröjan är väldigt gullig.
 
Joggingbyxor: Ännu en av mina absoluta favoriter också inköpt i Ullared. Joggingbyxor som ser ut som jeans. Har dom i svarta och jeansfärgade i massa olika storlekar.
 
Jeans: Deta var jeansen jag köpte på Engelbrektsboden. Jättemjuka och fina.
 
Hela garderoben är full av fina kläder så det kommer säkert upp fler sådana här inlägg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0