Shoppingen igår..

Ja, igår var vi ju i Ullared.. Det var bar en liten kö när vi kom, ca 10 minuter innan öppning. Så det var hur bra som helst.. Jag har mina rutiner när man kommer till Gekås. Först tar jag alltid 2 korgar som jag har till småsaker såsom schampo och tvål t.ex. Så jag går först till hemavdelningen och köper duschtvål, deo och allt sånt. Det tar max 10 minuter. Sen går jag vidare till babyavdelningen och leksaksavdelningen innan jag sedan går vidare till barnkläderna. Sen när jag är färdiga på dessa ställa brukar vi ta en fika innan vi fortsätter.  Vid denna tiden brukar de hinna komma ganska mycket folk. Så det är skönt att vara klar med det viktigaste.
 
Igår var barnkläder och babyartiklar nummer 1 på listan och jag köpte inte något till mig själv.. förutom lite hygienartiklar och 2 plast orkideér.
 
 
Jag köpte lite filtar, 2 som är varmare och en lite svalare. Har redan 2 tunna hemma som jag köpt tidigare..
 
 
 
 
Så köpte jag lite fina sängkläder till spjälsängen..
 
 
 
 
Lite varmare kläder inför hösten/vintern.. Hoppas de kommer passa lagom då.
 
 
 
 
 
3 bodys.
 
 
 
 
Ett sött träningsställ, som inte kommer passa förrens i vår dock..
 
 
 
Nu ska detta tvättas. Allt det andra är redan tvättat och idag ska jag lägga in det i den nya garderoben och i byrån under skötbordet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0