Skogspromenad

God morgon tänkte jag skriva men jag har ju varit vaken sen kl sex, så god middag passar kanske bättre? Idag blir det nog en slö hemmadag. Vädret är så där och jag känner för att sitta i soffan hela dagen...D är nog inne i en tillväxtperiod just nu också och är väldigt gnällig och vill typ äta varje timme. Vad passar då bättre än soffan?
 
Igår däremot var vi iväg en runda i Pålsjö skog och tog en skogspromenad och en fika. Vi tog med lite gammalt bröd och matade ankorna också. Eller min man matade ankorna, jag höll mig på behagligt avstånd. "Fåglar" är verkligen inte min grej. När D blir större lär det iaf inte vara jag som matar ankor med honom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0