Ullaredfynd

Googlade rundor lite för ett tag sen för att se om jag hittade någon fin filt. Blev helt chokad över hur sinnessjukt dyrt det är med filtar. Så när Selma skulle till Ullared fick hon fylla på mitt lager inför kommande kyla.
Den beiga filten med får på har jag redan en likadan fast i vit. Den är världens lenaste så en till var ett måste!
Hon fick också plocka med sig två par byxor. Har insett att Ullareds byxor i Giraff-märket är lite av favoriter här hemma. Många byxor ser mest ut som tights tycker jag medans dessa är lite mer som byxor liksom. Så två par i strlk 62 fick det också bli.
Sen så klart behövde vi extra nappar. D älskar sina nappar så det kan vi inte få för många av!
 
Längtar till jag själv kan åka till Ullared för att fynda. Ska försöka åka di t någon gång tidigt i höst. Kan behöva köpas lite vintergrejor till lilla D ju.
 

Kommentarer
Postat av: Britt

ohh.. så fin han är <3

2014-07-30 @ 09:31:59
Postat av: Annika

Vilken fin pojke ni har fått! Stort grattis! Har följt er här på bloggen men har varit dålig på att kommentera det senaste. Skönt att han tycker om nappen, här hemma agerar jag både mattant och napp :-) Ullared har så många prisvärda och bra filtar! Längtar också tills jag kan ta mig en tur dit!

Svar: Tack tack! Vad kul att du följer vår blogg=) Jag är glad att han gillar nappen annars hade jag precis som du fått agera napp och det är skönt att slippa=)
tanjaselma.blogg.se

2014-07-30 @ 11:44:21
URL: http://annikaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0