Vilken sort?

Då var tisdagen här.  Helgen och gårdagen flög förbi utan några större utflykter. Hade mest besök av olika släktingar som ville ta sig en titt på D. Idag lutar det åt en innedag bara jag och D. Slötitta på tv och mysa.
Imorgon är det dags för BVC besök och på torsdag ska jag och Selma ses en runda. Det var ett tag sen nu!
 
Fick förresten dessa fina blommor när vi hade besök i helgen. Matchar in i stora rummet riktigt bra. Jag har aldrig varit så förtjust i blommor men denna sort blir nog min favorit. Någon som vet vad det är för sort?

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

fina =) dock ingen aning om sorten :/

Svar: Tydligen heter den prärieklocka=)
tanjaselma.blogg.se

2014-07-15 @ 17:39:27
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Helena

Blomman heter Prärieklocka. Finns i vitt och rosa också. Säkert andra färger med.

Svar: Åh vad bra att du visste! Tack!=)
tanjaselma.blogg.se

2014-07-15 @ 21:20:57
URL: http://gullegrynen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0