Det här med napp?

Napp eller inte napp? Det är ju den stora frågan.
D har väldigt stort sugbehov och det första dom sa till oss på BB var "Ni lär ju inte slippa nappen." Rekomendationerna är att vänta 1-2 veckor så att det inte stör amningen.
Vi började med napp så smått när D var en vecka gammal men tyvärr tyckte jag att han började krångla med amningen direkt. Vi slutade igen men behöll den vid skötbordet och nödsitautioner.
Nu är D 2 veckor och en riktig nappälskare. Napp underlättar verkligen!
 
Såhär nöjd var D när han fick nappen första gången.

Kommentarer
Postat av: Marita

Är själv väldigt positiv till napp så fortsätt du med den. En mycket bra uppfinning.

2014-06-24 @ 18:28:37
Postat av: Jennie

Nappen åkte in första natten hemma och utan den hade jag inte mått bra alls så jag säger halleluja till napp ;)

Svar: Jag håller med dig. Bästa uppfinningen=)
tanjaselma.blogg.se

2014-06-30 @ 23:05:16
URL: http://lillapyret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0