En dålig dag och en bra dag

Vilken dag är det idag egentligen? Har ingen koll längre alls.
I tisdags hade iaf D en dålig dag. Jag ammade var/varannan timme och ingenting dög. Han sov inte mer än 5 minuter i sträck. Natten till onsdag var precis likadan.
Igår var iaf en bättre dag och i natt har jag bara ammat 3 gånger. Han har sovit 4 timmar i sträck efter varje amning!
Idag ska vi se om vi kan ge oss iväg till IKEA. Har insett att jag behöver en bekväm amningsstol. Soffan funkar inte riktigt. Håll tummarna för en bra dag idag!
 
Läste förresten nånstans att spädbarn sover 16-20 timmar per dygn. Inte min bebis inte! Sova är överskattat tydligen...
 
Så här söt kan man vara när man väl behagar att sova!
 

Kommentarer
Postat av: sara

Så söt:)

2014-06-26 @ 20:23:46
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0