Busy busy

God morgon! Då var det en ny vecka. Helgen har varit fylld med aktiviteter.
Igår byggde vi babymöbler hela dagen. Eller min man byggde jag tittade mest på. Tyvärr blev vi inte riktigt färdiga som vi hoppats på så vi får fortsätta i veckan.
 
Jag började iaf sätta upp väggdekalen med alla små söta apor. Ni anar inte så fint det kommer bli! Det var lätt värt 80 kr!
Däremot var det inte det lättaste att göra till att börja med. Inga instruktioner om vilka bitar som ska sitta var. Fick klura och jämföra med den färdiga bilden i början men sen kom jag in i det. Åååh så fint!
 
Från detta...
 
...till detta!


Kommentarer
Postat av: sara

Oj vilket jobb! Men jätte fint

2014-03-24 @ 12:29:17
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se
Postat av: Marita

Beundrar ditt tålamod. Blev jättefint.

Svar: Ja du det testade tålamodet lite där i början sen kom man in i det=)
tanjaselma.blogg.se

2014-03-24 @ 21:06:53
Postat av: Britt

Så gulligt! Där kommer ju din apa Ola att passa in :)

Svar: Ja, han måste bara kemtvättas först=)
tanjaselma.blogg.se

2014-03-25 @ 16:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0