It's a boy!

När vi gjorde RUL kunde man inte se på bebisen vilket kön den var, för den gömde sig lite. Jag ville så gärna veta! Men sen accepterade jag det ändå och det spelade mig ingen roll längre om jag visste nu eller sen. Men för cirka 2 veckor sen kände jag att jag inte kunde vänta längre, jag ville verkligen veta!
Så vi bokade in oss på ett ultraljud på Emmaultraljudskliniken i Malmö. När vi ändå var i gång lyxade vi till det med 3D-bilder.
Vi hade ingen sammarbetsvillig bebis denna gång heller då den låg med benen över ansiktet när det var dags att ta bilder. Jag fick upp och hoppa och akrobatisera så den skulle lägga sig på ett annat sätt. Till slut fick vi till ett par bilder där man ser lite av ansiktet.
 
Könet däremot var det inga problem med att se denna gång. Vi ska få en liten *trumvirvel* POJKE!
 
(Har bara positivt att säga om Emmakliniken. Liite i dyraste laget men personalen var vänlig och verkligen tillmötesgående. Dom drog över tiden med en kvart så att vi skulle få några bilder. Så jag är väldigt nöjd!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt för er! Och skönt att veta kön så att du vet vilka kläder du kan shoppa:)

Svar: Ja det ska bli jätteroligt med en liten pojke=) Äntligen kan jag få shoppa utan några gränser! haha
tanjaselma.blogg.se

2014-03-18 @ 19:57:56
Postat av: Johanna

Vad roligt att ni äntligen fick se könet :) Grattis till er lilla pojke!

Svar: Tack tack! Ja det var på tiden att vi fick veta! =)
tanjaselma.blogg.se

2014-03-18 @ 21:01:49
URL: http://jojohannas.blogg.se
Postat av: Britt

Så fin liten gosse <3

2014-03-18 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0