Teenage Mutant Ninja Turtles

Det fanns speciellt 2 st barnprogram jag och min bror älskade när vi var små. Smurfarna och Teenage Mutant Ninja Turtles. Tycker därför det är lite extra roligt att köpa något "smurfigt" eller Turtles-aktigt till bebisen. Satt precis och googlade på Turtlekläder och hittade dessa två.
Blev såååå kär i dom, speciellt den där alla sköldpaddorna har nappar. Såååå otroligt gullig! Tyvärr är den så klat från USA men jag håller tummarna på att den går att införskaffa sig ändå=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.. Har sökt runt efter TMN turtles kläder länge nu , hittade dessa på din blogg. Fick du tag på bodysarna ? Min bror älskade turtles som liten och ska få en Knoddis i sommar , skulle vara jätte kul att ge . Så gärna tips på vart man kan hitta dom. Tacksam för svar ☺️
[email protected]

Svar: Har svarat dig i mail då det blev så långt svar=)
tanjaselma.blogg.se

2016-03-16 @ 09:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0