Helgen

Då har snart ännu en helg passerat. Har inte fått mycket vettigt gjort. I lördag var vi och hämtade vagnen och babyskyddet, på vägen hem svängde vi inom en guldsmedsaffär för att gravera våra vigselringar. Sen var jag helt slut och låg i soffan resten av lördagen.
Idag vakande jag och mådde väldigt illa vilket inte riktigt har gett med sig. Jacob har 2-årskalas idag men jag fick lämna återbud med dåligt samvete. Istället har jag spenderat dagen i sängen och soffan. Tycker ni mina helger låter roliga nu för tiden?=)
 
Snart är det dags för Sverige-Kanada. På tal om hockey så köpte jag dessa hockeysnacks på LIDL. Tänkte spara dom till finalen men det såg ju lite ostadigt ut för Sverige i början av turneringen. Borde man plocka fram dom till dagens match kanske?

Kommentarer
Postat av: sara

Ja du är för jäkla tråkig:P

2014-05-18 @ 18:14:15
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0